måndag 26 mars 2012

Digitala versioner av bilder från Estrid Filmen

Jag har fått frågan om jag enbart säljer tryckta bilder eller om jag även säljer bilder i digital form?

Det går naturligtvis bra att köpa bilder i digital form. Men då behöver jag veta hur bilden/bilderna ska användas. Är det privat eller för web och om det är för enskilt bruk eller i näringsverksamhet. Dessutom behöver jag information om hur stor filen ska vara i pixelstorlek. Priset per digital bild beror därmed av hur bilden ska användas. Om någon vill köpa loss en bild, 'äga' alla rättigheter till den så måste man vända sig till innehavaren av rättigheterna. Alla bilder som på denna blogg kan hänföras till produktionen av Estrid Filmen ägs av Teater à la Temperatur ( Copyright © Teater á la temperatur ).

Jag är i allt övrigt den enda säljaren av dessa bilder förutom ägaren till rättigheterna.

Kontaktuppgifter för Teater à la Temperatur:
  • John Thornblad
  • Tel; 076 4283448
  • E-post; john@talat.se
För mer information om priser kontakta mig på soren.pettersson.bild@spray.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar